Pomoc dla kupującego - Najczęstsze pytania i odpowiedzi

  • Czy cena graweru liczona jest podwójnie?

    Jeśli wybrałeś produkt, na którym grawer znajduje się w dwóch innych miejscach, cena graweru liczona jest tylko raz.

  • Czy mogę wprowadzić zmiany do graweru?

    Przed wykonaniem graweru możemy dokonać każdej zmiany.

  • Czy grawer można wykonać w innym języku np. cyrylica?

    Tak. Jednak grawerując w obcym języku nie można użyć każdej czcionki.

  • Czy trzeba płacić przelewem za prezent z grawerem?

    Nie. Możesz również opłacić prezent przy odbiorze.

  • Jak wpisać wybrany wzór do graweru?

    Wykorzystaj do tego pole o nazwie : Uwagi do projektu , krok 3.

  • Czy grawer jest w cenie?

    Grawer jest w cenie, lecz nie na wszystkich produktach. Są produkty, przy których grawer jest liczony osobno.

  • Czy można zamieścić więcej znaków na grawerze?

    Chcąc zamieścić niewielką ilość znaków więcej, wpisz całość w polu: Uwagi do projektu.

  • Czy kropki, przecinki i spacja liczą się jako znaki?

    Tak, liczą się jako znaki.

  • Czy można zmienić gotowe wzory do personalizacji?

    Tak, oczywiście istnieje możliwość zmiany każdego wzoru. Każdą zmianę opisz w polu: Uwagi do projektu.

  • Czy można wykorzystać własną grafikę?

    Tak, możemy wygrawerować grafikę, którą nam prześlesz. Grafikę należy przesłać na adres bok@grupaeprezenty.pl

  • Na jaki adres przesłać logo lub zdjęcie?

    Prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl

  • Znaki nie mieszczą się w jednej linijce, co mam zrobić?

    Wpisz cały tekst do graweru w polu o nazwie: Uwagi do zamówienia.

  • Gdzie znajdują się propozycje do graweru?

    Propozycje do graweru znajdują się na stronie głównej w zakładce Pomoc. Po jej kliknięciu możesz wybrać symbole, życzenia lub wzory do personalizacji.

  • Czy możemy wykonać grawer z drugiej strony produktu i czy jest to dodatkowo płatne?

    Tak, możemy wykonać grawer z drugiej strony produktu. Cena zależna jest od produktu: kufle; - 14,90 zł, karafka- 39,90 zł, wazon- 39,90 zł, nieśmiertelnik – 10 zł, szklanki – 10 zł, łamane serce, nosidła na piwo, breloki, piersiówki, tabliczki wewnątrz albumów -14.90 zł

  • O której można osobiście odebrać zamówienie?

    Sklep stacjonarny czynny jest od godziny 10:00 do 16:00.

  • Czy muszę się logować, by złożyć zamówienie?

    Nie. Nie musisz się logować, by złożyć zamówienie.

  • Jaki będzie czas realizacji mojego zamówienia?

    Wszystkie zamówienia realizujemy do 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.

  • Czy można połączyć zamówienia?

    Tak. Chcąc połączyć zamówienia prosimy o kontakt z naszym Konsultantem.

  • Czy mogę domówić produkt do wcześniej złożonego zamówienia?

    Tak, jednak tylko wtedy jeśli zamówienie nie zostało już wysłane. W tym celu skontaktuj się z naszym Konsultantem.

  • Gdzie mogę wpisać uwagi do projektu?

    Swoje uwagi do projektu wpisz w polu o nazwie: Uwagi do projektu, krok 3.

  • Jak przesłać zdjęcie do zamówienia?

    Zdjęcie wraz z numerem zamówienia prześlij na adres: bok@grupaeprezenty.pl

  • Czy można wybrać realizację zamówienia na konkretny dzień?

    Tak, taką informację proszę umieścić w polu: Uwagi do zamówienia.

  • Czy wykonujemy projekt do zamówienia?

    Tak, lecz tylko do wybranych produktów.

  • Czy można złożyć zamówienie mailowo?

    Tak. W mailu proszę podać wszystkie niezbędne dane: adres, kod produktu, treść graweru oraz formę przesyłki.

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Tak. Oczywiście można składać zamówienia telefonicznie.

  • Czy mogę przekazać uwagi do zamówienia telefonicznie?

    Tak, można przekazać uwagi do zamówienia telefonicznie.

  • Jak sprawdzić poprawność złożonego zamówienia?

    Potwierdzenie złożonego zamówienia otrzymujesz na skrzynkę mailową. W wiadomości możesz sprawdzić jak wygląda w całości Twoje zamówienie. Dla pewności sprawdź również skrzynkę spam.

  • Jak sprawdzić status złożonego zamówienia?

    Chcąc sprawdzić status złożonego zamówienia otwórz link, który otrzymałeś w wiadomości na swoją skrzynkę mailową.

  • Jeśli zamówię więcej niż jeden produkt za przesyłkę zapłacę tylko raz?

    Tak, jeśli wybierzesz więcej niż jedną rzecz to przesyłkę płacisz tylko raz.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Informacja o dostępności produktu umieszczona jest po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

  • Czy projekt wydłuża czas realizacji ?

    Projekt do zamówienia wymaga Twojej akceptacji. Im szybciej go zaakceptujesz, tym szybciej przystąpimy do realizacji zamówienia.

  • Czy mogę zapłacić przelewem jeśli zapłaciłem Pay Pal i wystąpił błąd?

    Tak. Dodatkowo na adres bok@grupaeprezenty.pl wyślij potwierdzenie wykonanego przelewu.

  • Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

    Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjnym przelewem, przekazem pocztowym, kartą kredytową, transferem lub przelewem internetowym przez system PayU, PayPal, Przelewy24 lub gotówką przy odbiorze.

  • Gdzie są dane do przelewu?

    Dane do przelewu znajdują się na stronie głównej w zakładce Pomoc.

  • Czy mogę zapłacić za pobraniem?

    Tak. Oczywiście można płacić za pobraniem.

  • Jak zrobić przelew?

    Wykonując przelew potrzebne są dane sklepu: adres, nr konta bankowego oraz kwota, którą chcesz przelać, by opłacić zamówienie.

  • Jak sprawdzić numer przesyłki?

    Jeśli wybrałeś na dostawcę Pocztę Polską numer przesyłki otrzymujesz smsem.

  • Jak sprawdzić czy przesyłka została wysłana?

    Chcąc sprawdzić czy Twoja przesyłka została wysłana otwórz link potwierdzający zamówienie.

  • Jak będzie godzina dostawy?

    Godzina dostawy zależy wyłącznie od dostawcy.

  • Jakiego wybrać dostawcę DHL czy POCZTEX?

    DHL to kurier, który błyskawicznie dostarczy Twoją przesyłkę. Wybierając Pocztę Polską masz pewność, że zawsze możesz odebrać przesyłkę w Urzędzie Pocztowym, jeśli otrzymasz awizo.

  • Czy kurier będzie dzwonił?

    Kurier może zadzwonić, jednak nie ma takiego obowiązku. To zależy jedynie od kuriera.

  • Czy można nadać przesyłkę na sobotę?

    Tak. Oczywiście można nadać przesyłkę na sobotę. Jeśli chcesz przesyłkę na sobotę umieść tę informację w polu: Uwagi do projektu.

  • Czy wysyłane są przesyłki za granicę, jaki jest koszt i termin dostawy?

    Tak wysyłamy przesyłki za granicę. Koszt wynosi około 70 zł, jeśli paczka jest większa koszt wynosi więcej. Termin dostawy to maksymalnie 2 tygodnie. W krajach UE termin dostawy trwa około tygodnia.

  • Jak wpisać rabat?

    Rabat można wpisać przy składaniu zamówienia w koszyku, w wyznaczonym do tego polu.

  • Jaki jest najszybszy sposób dostawy?

    Decydując się na kuriera DHL lub Pocztę Polską 24 wybierasz najszybszy sposób dostawy.

  • Czy opakowanie na prezent jest płatne?

    Tak, opakowanie na prezent jest płatne.

  • Czy na spinkach można zrobić grafikę i jak ją przesłać?

    Możemy wykonać jedynie prostą grafikę i tylko na modelu srebrnym bez żadnych zdobień.

  • Gdzie jest kod produktu?

    Kod produktu znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

  • Jaki jest adres mailowy?

    Mail do korespondencji: bok@grupaeprezenty.pl

  • Czy zdjęcie na nieśmiertelniku może być kolorowe?

    Niestety nie grawerujemy kolorowych zdjęć.

  • Na jaki adres przesłać logo do graweru?

    Logo prosimy przesyłać na adres: bok@grupaeprezenty.pl

  • Czy na okładce można zmienić wszystkie nagłówki ?

    Tak, oczywiście. Wszystkie nagłówki mogą zostać zmienione.

  • Czy wykonujemy zdjęcia na szkle?

    Niestety nie wykonujemy zdjęć na szkle.

Trwa ładowanie...
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.